Skip links

Integration af det digitale univers og fysiske butiksbesøg?

34% af butiksbesøg inkluderer brug af mobil
I løbet af de sidste 4 år er transaktions-værdien for M-Commerce steget med 900% på globalt plan. Flere og flere virksomheder udvikler digitale produkter til mobilen for at i mødekomme denne hidsige udvikling. Vær med når vi deler erfaringer, indsigt og synspunkter om fremtiden inden for salg via mobil og apps.

Du kan blandt andet høre om markedsledende Saint Gobains’ erfaringer med commerce apps til B2B markedet fra de seneste år, og hvordan de ser på fremtiden. Du kan også høre hvordan den danske succesfortælling Lagkagehuset forbinder en tur til bageren med mobilen, og derigennem har skabt yderligere værdi for kunderne og for forretningen. Endelig så kan du få indsigt i de seneste trends inden for tech til retail og commerce, samt en gennemgang af den ideelle udviklingsproces når det kommer til digital produktudvikling til mobilen i retail branchen.

København d. 22.11
kl. 9:00-12:00

Eventet er forbeholdt beslutningstagere inden for digital i større danske virksomheder.

3 spørgsmål du får svar på:

Erfaring fra industrien

Få indsigt i hvordan nogle af førende danske virksomheder udvikler digitale produkter.

Best practice

Få indsigt i hvad der skaber en optimal M-Commerce oplevelse.

Globale trends

Hvilke trends er de mest dominerende inden for m-commerce på globalt plan?

Relevant for dig som:

Arbejder med retail, IT, digital transformation og udvikling

Gerne vil tale med andre virksomheder i samme situation som jeres

Gerne vil inspireres indenfor
emnet M-Commerce 

Talere & program

Jesper B 2 200x200 - Event: The future of M-Commerce

Apps/Mobile i en omnichannel-strategi

Jesper Bielenberg Vestergaard – Digital udviklingschef hos Saint-Gobain Distribution Denmark A/S

Brdr. Dahl’s indsats inden for omni-channel er en af de mest anerkendte cases på det danske marked. I denne præsentation fortæller Jesper Bielenberg Vestergaard omkring de erfaringer virksomheden har gjort sig inden for det seneste år, hvad det er man har gjort rigtigt, men også hvor der har været udfordringer med at skabe værdi på tværs af kanaler. Derudover fortæller Jesper om Brødrene Dahls strategiske tilgang, hvor apps/mobile er helt centrale kanaler. Endelig så præsenterer Jesper to konkrete mobile-tiltag som sættes i søen inden for den nærmeste fremtid.

Lagkagehuset 200x200 - Event: The future of M-Commerce

Udnyt mobile under det klassiske butiksbesøg 

Mette Winther Larsen – Head of Digital hos Lagkagehuset

Lagkagehuset er en af de Danske succeshistorier, som på kort tid har opnået en stærk international vækst, og som allerede har manifesteret sig som et brand i Europas største byer. I denne præsentation fortæller Head of Digital Mette Winther, hvordan man hos Lagkagehuset skaber mer-værdi for kunderne digitalt. Mette kommer blandt andet ind på de erfaringer, Lagkagehuset har gjort sig med den nuværende app, samt hvordan en digital løsning kan være med til at skabe en bedre kundeoplevelse i den fysiske forretning. Endelig kan du høre, hvordan Lagkagehuset ser fremtiden inden for det digitale felt på etablerede og nye markeder.

Nursel 200x200 - Event: The future of M-Commerce

Sådan undgår du fejlslagne commerce-projekter

Nursel Yildirim – General Manager hos Nodes

I denne præsentation kigger Nursel Yildirim på de seneste trends inden for mobile commerce. Hvilken rolle spiller mobilen, og hvilke teknologier bør du overveje, når du udvikler til mobile i en større kontekst, og hvilke muligheder giver det for at arbejde med kundeloyalitet, købsflows og koblingen mellem mobile og det klassiske butiksbesøg? Nursel deler indsigt via dugfriske cases, og introducerer til slut i sin præsentation en holistisk udviklingsmodel, der sikrer den gode proces til digitale mobile commerce projekter.

Niels ralund - Event: The future of M-Commerce

Powertalk: FDIH’s e-handelsanalyse 2018

Niels Ralund – Adm. Direktør hos FDIH

I denne 15 minutters powertalk, får du et indblik i udviklingen inden for commerce. Adm. dir. Niels Ralund dykker ned i tallene fra den seneste analyse fra FDIH af det danske marked. Hvad kendetegner udviklingen, hvilke udfordringer og muligheder står de danske virksomheder overfor? Og endelig hvad skal du forvente der sker inden for området i 2019.

Deltag i eventet og mød virksomheder i samme situation som jeres

Lær af førende danske virksomheder, og hør om deres erfaringer fra de seneste år, og hvordan de ser fremtiden.

Eventet finder sted:
København

Den 22. november 2018 fra kl. 9:00-12:00
Nodes, Artillerivej 86 st., 2300 København S
Tilmeld dig her