Skip links

Hvordan bruges data på tværs af kanaler til at skabe den ultimative brugeroplevelse?

Kunderne forventer en strømlinet oplevelse, hver gang de handler digitalt. Det skal være nemt, intuitivt og problemfrit at kontakte virksomhederne gennem digitale platforme, men hvordan skaber man en personaliseret brugeroplevelse på tværs af kanaler inden for rammerne af GDPR?

Der findes flere connected devices end mennesker på jorden. Og hvad enten det er gennem PC, tablet eller smartphone, forventer kunderne en personaliseret oplevelse i alle kontaktpunkterne med virksomheden. Det stiller store og foranderlige krav til de forretninger, der gerne vil fastholde og tiltrække nye kunder, mens de samtidig lever op til GDPR’s krav om datasikkerhed.

Kom med, Når Bech-Bruun og Nodes m.fl. fortæller om best practice inden for omnichannel customer experience, kundeloyalitet og digitalisering, samt hvordan man tilpasser sig lovkravene for GDPR.

Aarhus - den 26. april
Fra 9:00-12:00

Eventet er afholdt.

Talere & program

Jacob Quorp Matthiesen 5 1 200x200 - Event: Omnichannel customer experiences

Introduktion og velkomst
Jacob Quorp Matthiesen, Managing Director, Nodes

pean1 1 200x200 - Event: Omnichannel customer experiences

Sådan skaber du den ultimative brugeroplevelse på tværs af kanaler
Peter Andersen, Senior Digital Consultant, Nodes

Den digitale bruger er mere krævende end nogensinde før. Kunderne forventer at blive mødt på egne præmisser, når de vil, og hvor de vil – og de er benhårde over for forretninger, der ikke lever op til forventningerne.

Peter Andersen fortæller, hvordan virksomheder udnytter information på tværs af platforme til at skabe den ultimative kundeoplevelse. I præsentationen får du svar på:

  • Hvilke trends dominerer globalt inden for omnichannel experience nu og i fremtiden?
  • Hvordan bruges data fra multiple kanaler til at skabe den ultimative brugeroplevelse?
  • Hvordan kombinerer virksomheder offline og online kommunikation til at skabe den ultimative omnichannel oplevelse?
mikkel friis rossa Bech Bruun - Event: Omnichannel customer experiences

GDPR er ofte udskældt for at dræbe markedsføringsmuligheder – men er det i virkeligheden så slemt?
Mikkel Friis Rossa, Partner, Bech-Bruun

Krav om information, dokumentation og permissions er væsentlige elementer i GDPR og markedsføringsloven. Det handler dybest set om, at når man som person afgiver personoplysninger, så skal man vide, hvad der sker med oplysningerne. Det stiller strenge krav til kommunikations- og marketingafdelinger. Det handler derfor om at udnytte de muligheder, der findes, ligesom man som virksomhed kan bruge GDPR til at forbedre bundlinjen – på den lange bane. Mikkel Friis Rossa fortæller om, hvordan man som virksomhed med fordel kan se GDPR som en investering frem for udelukkende forretningshæmmende.

chris 200x200 - Event: Omnichannel customer experiences

3 essentielle skridt til at skabe sammenhængende omnichannel customer experiences
Chris Nash, Director of Digital Experience Strategy

4 spørgsmål besvares på eventet:

Kundernes forventninger

Hvordan bruges data fra multiple kanaler til at skabe den ultimative brugeroplevelse?

Muligheder & udfordringer

Hvordan sikrer man sig, at man udnytter mulighederne inden for GDPR kravene?

Best practice på markedet

Hvordan skaber Danmarks førende virksomheder omnichannel customer experiences?

Globale trends nu & fremover

Hvilke trends dominerer globalt inden for omnichannel customer experiences nu og i fremtiden?

Relevant for dig som:

Arbejder med IT, digital transformation, CMS, customer experience og appudvikling.

Gerne vil netværke med virksomheder, der står over for samme udfordringer.

Gerne vil inspireres inden for connected customer experience.

Call Now Button