Skip links

Arriva

Indrapporter problemer på busturen via kundeservice-chatbot

Udfordring: Arriva opererer med små marginer og kan få store bøder ved misligeholdelse af busdriften. Derudover havde man høje omkostninger til kundeservice.

Løsning: En chatbot som lader pendlere indrapportere problemer på busturen og samtidig hjælper Arriva med at indsamle data og optimere ressourcer til vedligholdelse.

Resultat: Arriva er begyndt at indsamle data som bruges aktivt til allokering af ressourcer og optimering af busdrift. Arriva har oplevet en stor interesse fra pendlere omkring appen i forhold til at indrapportere fx iturevne sæder.

LANGUAGES

HTML / CSS
JS
PHP

TECH

AngularJS, Ionic, Cordova, Laravel, Guzzle, Excel, Linux, NGinx, MySQL, Redis, Beanstalkd, S3

INTEGRATIONS

Google Analytics
Bugsnag

Arriva 1 1 - Arriva
Arriva 2 1 - Arriva
Arriva 3 1 - Arriva
Arriva 4 - Arriva
Call Now Button