Skip links

Mazda

Produktkatalog for sælgere i alle distributionskanaler

Udfordring: Bilproducenten Mazda havde store udgifter til printmateriale i salgsleddet (forhandlerne). Hyppige opdateringer af materialet med bl.a. nye bilmodeller var omkostningstungt i forhold til print og distribution. Derudover ønskede Mazda at styrke interesse og præference for Mazda brandet.

Løsning: En app, hvor sælgere hos forhandlerne nemt kan få adgang til den seneste version af produktkataloget og bruge det aktivt i salgssituationen med kunderne. Mazda kan nu nemt og enkelt pushe updates og sikre sig, at informationer når sælgerne direkte på eget device og dermed skære gennem kommunikationsstøjen fra andre bilmærker.

Resultat: Via en lettilgængelig og brugervenlig backend kan Mazda foretage updates af produktkataloget fra centralt hold. App’en hjælper sælgerne af Mazdas produkter med opdateret information og mulighed for i kundesituationen at kunne besvare spørgsmål og derved give en bedre kundeoplevelse og derved hæve kundernes oplevelse af Mazda brandet.

LANGUAGES

Swift
Java
Server Side Swift (Vapor)

TECH

Alamofire, Serpent, KingFisher, Codemine, RxJava, Retrofit, OKHTTP, Picasso, Vapor, Storage, Redis, Linux, NGinx, MySQL, Beanstalkd, S3

INTEGRATIONS

HockeyApp
Google Analytics

Mazda 1 - Mazda
Mazda 2 - Mazda
Mazda 3 - Mazda
Mazda 4 - Mazda
Mazda 5 - Mazda
Call Now Button